Сторінка психолога

 

Сьогодення диктує, що суспільству потрібна професійно компетентна молодь, яка вміє швидко адаптуватися в нестабільних умовах, здатна до ризику, самостійного вибору сфер діяльності, поведінки, орієнтованої на успіх.

     Психологічна служба Старокостянтинівського МНВК проводить комплексну роботу з підготовки компетентного випускника. Значна частина роботи спрямована на розвиток соціальної компетентності учнів:

·        активне визначення власної позиції щодо системи життєвих цінностей;

·        життєспроможна особистість, яка здатна адаптуватися до мінливих умов суспільства;

·        володіння комунікативними навичками, навичками усунення конфліктів, протидії насильству та соціальному тиску.

     Діяльність психологічної служби відбувається відповідно до плану роботи практичного психолога за такими основними напрямками:

·        діагностичний;

·        консультативний;

·        корекційно – відновлювальний;

·        просвітницький;

·        організаційно – методичний;

·        зв’язки з громадськістю.

Психологічна служба у своїй діяльності керується Конституцією України, Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», чинним законодавством України та Положенням про психологічну службу системи освіти України.

Робота практичного психолога Старокостянтинівського міжшкільного комбінату спрямована на всіх учасників навчально – виховного процесу: учнів, батьків, вчителів та майстрів виробничого навчання.

Психолог тісно співпрацює з вчителями та майстрами виробничого навчання з метою розвитку ключових компетентностей учнів. Плануються та проводяться інтегровані уроки. З метою підвищення психологічної грамотності організовуються бесіди, семінари, тренінги для всіх учасників навчально – виховного процесу. Практичний психолог у своїй роботі використовує інформаційні та здоров’язберігаючі технології. Проводить роботу спрямовану на покращення психологічного клімату у педагогічному та учнівському колективах. 

     Завдяки роботі психологічної служби учні МНВК визначають не лише загальне спрямування майбутньої професійної діяльності, а й успішно планують власну життєву і професійну стратегію, компетентність.

 

Графік роботи: Понеділок - П'ятниця з 8.00 - 17.00.

Практичний псиихолог Волинець Дмитро Сергійович

___________________________________________________________________

 

 

 

 

Поради батькам старшокласників в допомозі при виборі професії

 

Як можна підтримати свою дитину при виборі професії і яким чином родина впливає на ставлення підлітка до роботи.

Життя влаштоване так, що нашим дітям потрібно визначитися, «ким бути». Всім батькам хочеться забезпечити благополучне майбутнє своїм дітям. Вам хочеться, щоб вони отримали надійну, шановну, високооплачувану професію. Крім того, у нас, батьків, є певні уявлення про характер і уподобання наших дітей. І ми прагнемо поділитися з дітьми нашим життєвим досвідом, нашими уявленнями про те, який життєвий шлях буде для них переважніше. Хтось із нас вважає, що вибір професії цілком залежить від самого підлітка, хтось прагне показати переваги і недоліки тієї чи іншої роботи. Хто ж несе відповідальність у такій непростій справі, як вибір майбутньої професії?

Дуже важливо, щоб батьки частину відповідальності поклали на дітей. У психології не випадково існує термін «професійне самовизначення». Важливо, щоб у підлітка склалося відчуття, що зроблений ним вибір професії - це його самостійний вибір.

Звичайно, зробити це непросто. Уявлення дітей про світ професій мають неповний і уривчастий характер. Часто їх приваблюють модні і популярні професії, наприклад, манекенниця, актор, рок-співак і т.п., навіть якщо у них немає для цього необхідних даних. І в такій ситуації батькам може здатися, що найбільш правильний шлях - самим вирішити, яка професія буде для сина чи доньки оптимальною.

Можливо, з певної точки зору це дійсно так. Але в ситуації, коли ми, дорослі, цілком беремо на себе відповідальність за професійне визначення дітей, є зворотний бік. Справа в тому, що вибір має на увазі відповідальність за його наслідки. Хто вибирає, той і відповідає. І якщо підлітку здається, що професію він вибрав не сам, то він і вчиться не для себе. Навчання його обтяжує, він сприймає її як нудний, обтяжливий обов'язок. І навпаки, саме відчуття, що дану професію підліток обрав сам, значно стимулює його до просування на шляху професійного розвитку.

Разом з тим, повна самостійність теж ускладнює професійне самовизначення. Життєвий досвід підлітка обмежений, його уявлення про професійну діяльність часто мають неповний або нереалістичний характер. Наприклад, багато старшокласників стверджують, що збираються стати менеджерами, але на питання про те, що це за робота, виразно відповісти не можуть. У дитини можуть виникати питання про зміст професійної діяльності, про місце можливої роботи, про рівень зарплати, він може змішувати поняття «професія» і «посада» (наприклад, заявляти: «Хочу бути начальником!»). Перебуваючи в ситуації вибору, діти часто відчувають розгубленість і потребують підтримки дорослих. Хоча підлітки можуть не говорити про це прямо, насправді для них дуже важлива думка дорослих.

Дуже важливо не відмовлятися від ролі порадника. Батьки можуть виступати як експерти і поділитися тією інформацією, якою вони володіють: розповісти, що являє собою та чи інша професія, де можна знайти роботу, які обмеження вона накладає. Слід представляти цю інформацію в нейтральній формі, щоб підліток зробив висновки самостійно, наприклад: «Знаєш, одна моя однокласниця так хотіла стати археологом, інститут закінчила, але все життя працювала бухгалтером, тому що було неможливо знайти роботу за фахом». Особливо цінно для підлітків, якщо дорослі діляться з ними власним досвідом самовизначення, переживаннями і сумнівами власного юнацького життя. Подібні розповіді, особливо якщо відомо, чим завершився вибір професії, як правило, справляє на підлітків велике враження.

Ситуація вибору професії в деякому розумінні схожа на гру в рулетку: можна поставити на одне-єдине поле, але ймовірність виграшу в цьому випадку дуже мала. А якщо зробити декілька ставок, то ця вірогідність зростає в багато разів. Добре, якщо в ситуації вибору професії у підлітка є запасний варіант. Як правило, самі підлітки про це варіанті не замислюються, і наше завдання - поставити перед ними питання: що вони будуть робити, якщо з якихось причин їм не вдасться реалізувати намічені плани? Наявність запасного варіанта дозволяє знизити напругу в ситуації вибору професії і тривогу підлітка.

Обговорити з підлітком шляхи його майбутнього можна по-різному. У когось можна запитати прямо: «А що ти будеш робити, якщо в тебе не вийде стати перекладачем?». Тривожному підліткові можна запропонувати пофантазувати: «Давай уявимо, які ще професії ти міг би вибрати» або обговорювати цю проблему стосовно до третіх осіб: «Уявляєш, Сашко все життя мріяв стати футболістом, але отримав травму, і йому довелося піти зі спорту. Тепер він думає, ким бути ».

Величезну роль у виборі майбутньої професії відіграє сім'я, хоча самі підлітки цього можуть і не усвідомлювати. Найчастіше вони орієнтуються на професії родичів. Всім нам відомі приклади трудових династій, коли кілька поколінь однієї родини працюють по одній спеціальності, і випадки, коли хтось стає «лікарем, як мама» або «шофером, як тато». З одного боку, сімейна традиція може обмежувати ймовірний вибір. Підліток як би йде по інерції, не намагаючись зрозуміти, наскільки професія батьків дійсно відповідає його власним інтересам і здібностям. З іншого боку, він дуже добре уявляє дану професію і віддає собі звіт в тому, які якості для неї потрібні. Таким чином, якщо підліток вибирає професію батьків, важливо обговорити з ним мотиви його вибору, зрозуміти, що ним керує.

Сім'я - це той простір, де формується ставлення до роботи, до професійної діяльності. Якщо батьки ставляться до роботи як до значущої частини власного життя, розглядають її як засіб самореалізації та самовираження, то дитина з раннього дитинства засвоює, що задоволеність життям безпосередньо пов'язана з роботою, і навпаки.

І, нарешті, найголовніше для підлітків, як би вони не прагнули до самостійності, - це відчуття підтримки з боку дорослого. Для дітей важливо, що на важкому шляху самовизначення вони йдуть не одні, що поруч знаходиться дорослий, який підтримає у важку хвилину і допоможе. Це відчуття надає їм упевненість у своїх силах і спонукає до досягнень, тепер уже не навчальних, а професійних.

 

10 порад батькам підлітків:

 

1. У підлітковому віці діти починають оцінювати життя своїх батьків. Підлітки, особливо дівчатка, обговорюють поведінку, вчинки, зовнішній вигляд мам і тат, вчителів, знайомих. І постійно порівнюють. У якийсь момент результат цього зіставлення позначиться на ваших стосунках із сином або дочкою. Він може бути для вас як приємним, так і неприємним.

2. Головне у ваших взаєминах з дитиною - взаєморозуміння. Щоб його встановити, ви повинні проявляти ініціативу і не таїти образ. Якщо ви не можете, або не вважаєте за потрібне виконати бажання сина або дочки, потрібно пояснити - чому. І взагалі, більше розмовляйте зі своїми дітьми, розповідайте про свою роботу, обговорюйте з ними їхні справи, особистісні або навчальні, знайте їх інтереси і турботи, друзів і вчителів. Діти повинні відчувати, що ви їх любите, що в будь-якій ситуації вони можуть розраховувати на вашу пораду та допомогу і не боятися глузування або зневаги.

Підтримуйте впевненість дітей у собі, у своїх силах, у тому, що навіть при певних недоліках (які є в кожного) у них є свої незаперечні достоїнства. У виховному процесі неприпустима конфронтація, боротьба вихователя з вихованцем, протиставлення сил і позицій. Тільки співпраця, терпіння і зацікавлення вихователя у долі вихованця дають позитивні результати.

3. Дивуйте - запам'ятається! Той, хто справляє несподіване і сильне враження, стає цікавим і авторитетним. Що приваблює дитину в дорослому? Сила - але не насильство. Знання - згадайте, наприклад, одвічні «чому?» у малюків. На яку їх частку ви зуміли зрозуміло і повно відповісти? Розум - саме в підлітковому віці з'являється можливість його оцінити. Уміння - тато вміє кататися на лижах, лагодити телевізор, водити машину ... А мама малює, готує смачні пиріжки, розповідає казки ... Зовнішній вигляд - його в більшій мірі цінують дівчата. Життя батьків, їх звички, погляди здійснюють набагато більший вплив на дитину, ніж довгі повчальні бесіди.

4. Ви хочете, щоб ваша дитина була здоровою? Тоді навчиться самі і навчіть її основам знань про свій організм, про способи збереження і зміцнення здоров'я. Головне - навчити організм справлятися з навантаженнями, насамперед фізичними, тому, що вони тренують не тільки м'язи, але і всі життєво важливі системи. І абсолютно необхідно, щоб дитина розуміла: щастя без здоров'я не буває.

5. Скільки часу в тиждень ви проводите зі своїми дітьми? За даними соціологічних опитувань, більшість дорослих в середньому присвячують дітям не більше 1,5 години в тиждень! І як сюди втиснути розмови по душам, походи в театр і на природу, читання книг та інші спільні справи? Звичайно, це не вина, а біда більшості батьків, які змушені проводити на роботі весь день, щоб наповнити бюджет сім'ї. Але діти не повинні бути надані самі собі. Добре, якщо є бабусі і дідусі, здатні взяти на себе частину проблем виховання. А якщо їх немає? Обов'язково подумайте, чим буде займатися ваша дитина в години, вільні від навчання і приготування уроків. Спортивні секції (не забудьте самі поспілкуватися з тренером) не просто займуть час, а допоможуть зміцнити здоров'я і розвинуть рухові навички та вміння. У будинку дитячої творчості можна навчитися шити, будувати літаки, писати вірші. Нехай у дитини буде свобода вибору заняття, але він повинен твердо знати: часу на неробство і нудьгу у нього немає.

6. Бережіть здоров'я дитини і своє, навчитеся разом з ним займатися спортом, виїжджати на відпочинок, ходити в походи.

7. Бажання дорослих уникнути розмов з дітьми на деякі теми привчає їх до думки, що ці теми заборонені. Перекручена інформація викликає у дітей необґрунтовану тривогу. І в той же час не треба давати дітям ту інформацію, про яку вони не питають, з якою поки не можуть справитися емоційно, яку не готові осмислити. Кращий варіант - дати прості і прямі відповіді на запитання дітей. Так що і самим батькам треба всебічно розвиватися - не тільки в області своєї спеціальності, але і в області політики, мистецтва, загальної культури, щоб бути для дітей прикладом моральності, носієм людських достоїнств і цінностей.

8. Не оберігайте підлітків зайво від сімейних проблем, як психологічних, так і матеріальних (це вчить знаходити вихід). Підлітку необхідні позитивні і негативні емоції. Для успішного розвитку дитини корисно зрідка відмовляти йому в чомусь, обмежувати його бажання, тим самим готуючи до подолання подібних ситуацій у майбутньому. Саме вміння справлятися з неприємностями допомагає підлітку сформуватися як особистості. Роль дорослої людини полягає, передусім, у тому, щоб допомогти дитині стати дорослим, тобто навчити його протистояти дійсності. Відгороджуючи дитину від реального світу, нехай навіть з самими добрими намірами, батьки позбавляють його можливості отримати життєвий досвід, знайти свій шлях.

Ніколи не брешіть дитині, навіть якщо це продиктовано кращими переконаннями і турботою про його спокій і благополуччя. Діти якимсь невідомим чином відчувають брехню в будь-якій формі. А тому, хто обдурив раз-другий, довіри чекати вже не доводиться.

9. Якщо ви вже встигли наробити помилок у вихованні, вам буде важче, ніж на початку шляху. Але якщо в своєму вихованці ви бачите хоча б крапельку хорошого і будете потім спиратися на це в процесі виховання, то отримаєте ключ до його душі і досягнете гарних результатів.

10. Якщо ви зрозуміли, що були не праві, нехтували думкою сина або доньки в якихось важливих для них питаннях, не бійтеся зізнатися в цьому спочатку собі, а потім і дитині. І постарайтеся не повторювати цієї помилки знову. Довіру втратити легко, а відновити її довго і важко.

___________________________________________________________________________

 

 

Тести онлайн

Тести на визначення схильностей до професії

http://profi.org.ua/tests.shtml

_________________________________________________________

 Профорієнтаційна робота

Старокостянтинівського МНВК

 

        В умовах реформування системи освіти в Україні й надання профільної спрямованості навчання у старшій школі особливо гостро постали питання профільного самовизначення старшокласників у процесі допрофільної і профільної  підготовки, зміст та педагогічні засоби якої мають спрямовуватися на розробку стратегії професійного зростання у майбутньому.

       Професійна робота в комбінаті – це цілеспрямований педагогічний вплив на учнів в  наближених до виробництва умовах для підготовки їх до свідомого вибору професії, формування потреби на навичків навчатись упродовж усього життя. У технології навчальної діяльності учнів має бути закладена практична орієнтованість знань. Освітній заклад повинен забезпечити підготовку такого вихованця, який зможе знайти себе, компетентно обрати свій професійний шлях, ураховуючи при цьому особисті можливості й соціальні потреби.

       Допомогти учневі зорієнтуватися у житті, максимально підготуватися до прийняття рішення, пов’язаного з обранням майбутньої професії, - одне з важливих завдань колективу міжшкільного навчально-виробничого комбінату

       При проведенні профорієнтаційної роботи потрібно вивчати і враховувати здібності, нахили, інтереси та стан здоров’я учнів.

       Важливою складовою частиною в роботі комбінату є планування профорієнтаційної роботи за допомогою плану роботи. Відповідно нього кожний педагогічний працівник навчального закладу планує свою роботу в підготовці учнів до свідомого вибору професії.

        Робота з профорієнтації старшокласників у міжшкільному навчально-виробничому комбінаті є продовженням  роботи у загальноосвітній школі. МНВК тісно співпрацює з навчальними закладами міста (ЗОШ І-Ш ступенів № 1, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, ліцей, гімназія).

       Профорієнтаційна робота в МНВК проводиться поетапно.

       Перший етап роботи з профорієнтації здійснюється за таким планом:

       1. Відвідування шкіл міста з профорієнтаційними бесідами, презентацією професій, проведення анкетування учнів.

       2. Проведення батьківських зборів для ознайомлення з професіями, яким навчають в МНВК та умовами навчання.

       3. Проведення в квітні-травні «Дня відкритих дверей», на якому педагоги МНВК під час екскурсії пояснюють старшокласникам особливості професій, ознайомлюють із навчальними майстернями та кабінетами. Закінчується «День відкритих дверей» презентацією професій, яких навчають у МНВК.

        На другому етапі  проводяться екскурсії на підприємства, під  час яких учні спостерігають за  трудовим процесом,  вивчають сутність професійної діяльності, виявляють невідомі їх раніше особливості професії, вимоги, які висуває до фахівця.

       Видаються статті в місцевій газеті «Наше місто», розповсюджуються  календарі серед учнів і батьків з метою ознайомлення з професіями МНВК.

       Щоб підвищувати інтерес учнів до професій, проводять профорієнтаційні уроки, а також бесіди для зясування мотивів учнем певної професії.

       Третій етап продовжується протягом усього періоду навчання учнів у МНВК включає комплекс профорієнтаційних заходів.

       Для виконання теоретичної частини програмованого матеріалу проводяться уроки з  використанням інтерактивних форм та методів навчання. Розв’язанню проблеми професійної орієнтації сприяє організація практичних занять, на яких закріплюються теоретичні знання і засвоюють прийоми безпечного виконання видів робіт.

        Важливим виховним заходом із профорієнтації, який щорічно проводиться у МНВК, є конкурс «Кращий за професією».

        Завдання цього конкурсу такі:

1.  виявлення рівня знань  та вмінь за визначеним профілем, отриманих учнями у процесі трудового навчання, суспільно корисної праці й позашкільної роботи в МНВК;

2.  розвиток у школярів інтересу до обраної  професії, пропаганда професії;

3. посилення профорієнтаційної й громадсько-корисної спрямованості трудового навчання.

        В кінці  навчального року з предмету «Технології» учні проводять захист своїх проектів, запрошуються вчителі, батьки, учні.

       Щорічно на останньому дзвінку кращим учням МНВК вручаються дипломи і грамоти.

         Спільно з міськрайонним центром зайнятості проводиться захід «День карєри».

         Основною метою цього заходу є упередження безробіття серед випускників загальноосвітніх навчальних закладів шляхом інформування про вимоги і потреби сучасного ринку праці, які закінчили курс професійного навчання за  направленням служби зайнятості.

        В наш час, коли наука і техніка розвиваються швидкими темпами, а їх досягнення запроваджуються безпосередньо в практику значно зростають вимоги до рівня трудової підготовки кваліфікованих робітників.

        Слід відмітити, що профорієнтаційна робота, яка проводиться МНВК, сприяє тому, що учні замислюються про майбутню професію, випробують свої можливості у привабливих для них професіях.  Багато з них знаходять своє життєве покликання, набувають умінь та навичок, які, без сумніву, знадобляться у подальшому житті. Сьогоднішні школярі завтра вийдуть на ринок праці. І навіть якщо вони не виберуть для себе ту професію, яку вивчали в МНВК, завдяки отриманому досвіду, вони зможуть уникнути багатьох помилок, що роблять їхні однолітки, які не мали можливості випробувати себе.

________________________________________________________________

 

“Іменини професії кухар” відсвяткували......

 

В вересні 2014 року в Старокостянтинівському МРЦЗ стартував профорієнтаційний проект “Знайди себе у світі праці”. В рамках проекту  з 20 жовтня по 24 жовтня  2014 року адміністрацією МНВК, спеціалістами центру зайнятості, спільно з соціальними партнерами, реалізовано профорієнтаційний проект “Іменини професії кухар”.

Даний проект організовано з метою удосконалення організації та проведення профорієнтаційної роботи, задоволення потреб молоді в отриманні якісної професійної інформації та змістовних профорієнтаційних послуг, формування відповідального ставлення до власного професійного вибору, популяризації актуальних на ринку праці професій та підвищення їх престижу.

22 жовтня 2014 року радо зустрічав учнів випускних класів шкіл міста та району Старокостянтинівський професійний ліцей. Присутні мали змогу відвідати навчально-виробничу лабораторію професійного ліцею, де студенти навчаються і набувають практичних навичок у виготовленні страв. Учні ознайомились з матеріально-технічною базою лабораторії, організацією праці, було запропоновано виставку фоторобіт страв виготовлених студентами ліцею. Ліцеїсти запропонували присутнім насолодитися виступом агітбригади.

Дві команди “Асорті” (студенти ліцею) та “Живчик” (учні Старокостянтинівського МНВК) змагалися і демонстрували присутнім знання про світ професій у “Аукціоні професій”. Перемогу у грі здобула команда “Живчик”. Команди були нагороджені грамотами та цінними подарунками. В організації та проведенні заходу допомагали: психолог Старокостянтинівського МНВК Волинець Д.С., заступник  директора Старокостянтинівського професійного ліцею Овідько С.Л., соціальний педагог професійного ліцею, викладачі Старокостянтинівського МНВК.

Ознайомитись зі світом професій та отримати корисну інформацію щодо основ правильного вибору професії та послуг, які надаються службою зайнятості населенню, розвинути логічне, асоціативне мислення та креативний підхід до вирішення поставлених задач мали змогу команди “Знатоки” та “Професіонали” (учні шкіл міста та району) під час проведення профорієнтаційного “Квесту”. Гравці мали змогу виробити навички роботи в команді, самостійно прийняти обдумані, раціональні та швидкі рішення. По закінченню учасники “квесту” були нагороджені цінними подарунками. Гра пройшла у жвавій, дружній, веселій атмосфері.

___________________________________________________

І далі подорожуємо у світ професій.... 

 З метою формування свідомого підходу до вибору професії, створення сприятливих умов для забезпечення раціонального, продуктивного, змістовного дозвілля молоді, її творчого, інтелектуального і духовного розвитку, задоволення потреб учнівської молоді в професійному самовизначенні і творчій самореалізації в рамках реалізації профорієнтаційного проекту “Іменини професії” 17 квітня 2014 року в приміщенні Старокостянтинівського МРЦЗ відбувся профорієнтаційний Брейн-ринг “Подорож у світ професій”. У заході взяли участь 52 учні 9-11 класів шкіл міста та району.

Дві команди “Профі” та “Альфа” змагалися і демонстрували присутнім знання про світ професій. Командам було запропоновано 4 тури: “Назви професію” - визначити до якої професії відносяться групи слів; “Відгадай професію” - за описом професії визначити  про яку професію йдеться; “Анаграма” - розкодувати професію, “Що за професія?” Готуючись до останнього туру учні  ознайомились із 30 новими професіями самостійно і повинні були визначити яку професію назвали ведучі.

Перемогу у Брейн-рингу здобула команда “Профі”. Команди були нагороджені грамотами та цінними подарунками.

Болільники, яким  пропонувалися різні конкурси про професії -   нагороджені і відзначені. Учні показали гарні знання про світ професій.

__________________________________________________

Стартував проект “Іменини професії “психолог””

З 14 квітня по 18 квітня 2014 року  Старокостянтинівський МРЦЗ спільно з Старокостянтинівським МНВК розпочав реалізацію профорієнтаційного проекту “Іменини професії”.

 Даний проект організовано з метою удосконалення організації та проведення профорієнтаційної роботи, задоволення потреб молоді в отриманні якісної професійної інформації та змістовних профорієнтаційних послуг, формування відповідального ставлення до власного професійного вибору, популяризації актуальних на ринку праці професій та підвищення їх престижу.

14 квітня 2014 року в приміщенні Старокостянтинівської районної бібліотеки  стартував тиждень “Іменини професії психолог”. Відкрила захід “Іменини професії” в.о. директора Старокостянтинівського МРЦЗ Фесун Л.Е., яка ознайомила присутніх з метою  проекту та озвучила програму тижня “Іменини професії “психолог””. Зустріч з представниками професії відбулась в вигляді — “Пресконференції”. На запитання учнів, які виступали у ролі кореспондентів Українських видань відповідали практичні психологи: Кожевніков Антон Володимирович — практичний психолог В.Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ст., Трохимчук Антоніна Миколаївна — практичний психолог Веснянської ЗОШ І-ІІІ ст., Цудзевич Сергій Володимирович -  практичний психолог Старокостянтинівської гімназії, Наконечний Олексій Володимирович -  практичний психолог Старокостянтинівської ЗОШ № 6, Андрійчук Любов Іванівна — психолог Старокостянтинівського Кризового центру. У ході дискусії “питання-відповідь” учні дізналися  історичні відомості про професію “психолог”, інформацію про відомих людей - представників професії, про вимоги, які ставить  професія  “психолог” до працівників. Випускники отримали практичні поради щодо вибору професії, по закінченню заходу їм було запропоновано  консультації.

Під час заходу було організовано роботу мобільного центру зайнятості. Учні 9-11 класів мали можливість ознайомитись з актуальними на ринку праці професіями, з паспортами ринкоутворюючих підприємств. 18 учнів пройшли профдіагностичне обстеження з метою професійного самовизначення та вибору сфери професійної діяльності.

Захід пройшов у жвавій та доброзичливій атмосфері.

__________________________________________________

Конкурси учнів  "Кращий за професією"

 

Важливим виховним заходом із профорієнтації, який щорічно проводиться у МНВК, є конкурс «Кращий за професією».

        Завдання цього конкурсу такі:

1.  виявлення рівня знань  та вмінь за визначеним профілем, отриманих учнями у процесі трудового навчання, суспільно корисної праці й позашкільної роботи в МНВК;

2.  розвиток у школярів інтересу до обраної  професії, пропаганда професії;

 

3. посилення профорієнтаційної й громадсько-корисної спрямованості трудового навчання.

 

Конкурс

http://e.jimdo.com/app/s442e3ab4093f2c9c/pa5de118ae57156bd/?cmsEdit=1

 

Фотогалерея

http://e.jimdo.com/app/s442e3ab4093f2c9c/p87ffd9e085e09d22/?cmsEdit=1

___________________________________________________________________

Сайт психологічної служби МОН України
http://mon.gov.ua/activity/education/pozashkilna-osvita/psyh-slyjba.html

  Сайт Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи

  http://www.psyua.com.ua/

 

_________________________________________________________